İkinci gebeliğim ama ilkinde suni sancı aldığım için karşılaştırma yapamıyorum sancı karnın altından mı girmek zorunda az önce karnımın üstüne regl sancısı gibi bir sancı girdi belkide yalancı sancı ama nasıl nerden ne gelir bilmiyorum bide sancınız nerden girdiğini yazınca bebeğin cinsiyetini de söyler misiniz. 2 gündür de belimde gezen çoookk hafif ağrılar var karnıma ilk defa oldu ama altı değil üstü