pinarkrks Kızlar 7+5 deyim kalp atışı da duydum , bu haftalara kadar mide bulantım ve kusmalarım vardı ama şu son 2 gündür biraz azaldı neredeyse bugün hiç bulanmıyor çok endişeleniyorum
bingaling562 pinarkrks bazılarında hiç bulantı kusma bile olmuyor ama gayet sağlıklı ilerliyor gebelik. Senin de ara ara gidip gelebilir. Belirtilerin kaybolması demek gebeliğin olumsuz geçtiği anlamına gelmez herkesin vücudu hormonları gebeliği farklı. Vesvese yapmayın bence :)
Aloska pinarkrks balım ben 23. Haftaya gireceğim hala çok yoğun yaşıyorum bitse diye dua ediyorum bazı kadınların hiç ağrısı bulantısı olmuyor inşallah seninde öyledir hemen kendini doldurma kötü bir şey arama iyi ve sağlıklıdır bebiş hem normal arada öyle durup bir hafta sonra tekrar başladığı oluyor benim
Sevimlimom pinarkrks benimde göğüs hassasiyet gitti mide bulantısı koku hassasiyet var bence endişelenmeyin bende öyle düşünüyodum belki de rahat geçiyodur
Maviss25 pinarkrks herkeste bulantı olacak diye birsey yok can hamileliğim boyunca çok şükür 2 defa migdem bulandi oda bi sefer diş macunundan biride ilk kullanmaya başladığım kan ilacindan olmuştu başkada olmadi çok şükür. Bence olmaması daha iyi yoksa ne bisey yiyebilir icebilirdin Sağlıkla al kucağına bebeğini inşallah 🙏🌺
pinarkrks Aloska yaa masallah insallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥲🧿 benim de ilk olduğu için biraz endişeleniyorum elim ayağım dolaşıyor
Aloska pinarkrks sakın endişe etme balım inşallah geçmiştir çok güzel ve rahat geçer hamileliğin zevkini sefasını sürersin biraz daha büyüsün kalp atışlarını dinlersin telefonundan