cyj Kızlar selamlar tekrardannn😊 hcg sonuçlarımı tarih tarih yazıyorum. Önümüzdeki hafta (1 hafta sonra falan) kese görünür mü acep? Ona göre randevu alacağım 19 Eylül:24 23 Eylül:276 25 Eylül: 878
Gofretinannesi cyj dış gebelik mi degil mi diye gisin tabi ama bebek görmek isterseniz 8-9 diye biliyorum
[silindi] cyj benim en son beta 670ti. 2 gün sonra tekrar beta için gittim doktor ultrasonla bakalım bi dedi baktı keseyi gördü ve daha beta takibi yapmadı. Muhtemelen 1200 civarıydı tekrar kan vereceğim gün. Seninde 2 3 gün sonrasında 2 kat artışta görünme ihtimali çok yüksek bence.
Alya05 cyj betaya göte değil de son adet tarihine göre hesapla. Şuna kaç haftalıksın, 5 haftalık keseyi görürsün 7 haftalık kalp atışını
[silindi] cyj 4+5te görmüş olduk keseyi 🌸 5+5 bebek göründü. Haftayada inşallah kalp atışı için gideceğim❤️
cyj [silindi] ayyy çok sevindimmm sağlıkla gelsin inşallaahhh😍🙏🏻🌸 Benim de bugün 4+3. Tam dediğiniz gibi o zaman 4+5 olduğumda 2 gün geçmiş olacak. Keseleri aynı hafta görmüş gibi olucaz 😊
[silindi] cyj inşallah keseyide bebişide görmek kalp atışınıda duymak nasip olsun. Hepsi ayrı mutluluk😍 Sağlıkla büyüsünler inşallah 🥹❤️