annelinko ben insanlarla gayet normal konusurum profilime baksaniz gorurdunuz
Ben sadcee bir resim isterim tahmini yaparim
Net degilse tahminim sonra resim isterim o kisiden
Son resmi baz aliyorum diye bana habersiz 2 3 kez attiysa ve degistiyse sorduysa son resmi baz aliyorum diyorum
Ama bana kalsa tek sefer atin diyorum sadece bazilari anlamiyor ve tekrar sordugunu yazmadan resim atiyor
Gunde kac kisi bakiyorum geri çevirmiyorum
Bu uyarilarima ait postlar bile mevcut insanlar anlamamakta israr ediyo sana ozel degil yani hstune alinmana gerek yok
Burda zaten anneler icin bakiyorum elime bisey geçmiyor eden olursa sadece hayir duasi hepsi bu