Fatovebebegi güney hastanesine gitmeni tavsiye etmem canım ! Ben bayrampaşa kolanda doğum yaptım daha 15 gün önce hemşireleri falan iyi ama normal doğum 1950 ydi bizim evimize yakın diye orayı tercih ettik aslında ben memnun kaldım ama tabi siz bilirsiniz ben bezmialemde ameliyathane hemşiresiydim normal doğum yapıcaksan orayıda tavsiye etmem çünkü orda asistanlar oluyo genelde doğumda uzmanlar ya sonradan geliyo yads gelmiyo eski asistanlar olsaydı hiç düşünme oraa git derdim hatta bende giderdim ama asistanlarda yeni zorlanırsın canım ama sezeryan dersen dr serdar aydın var çok kibar ve iyi niyetli bi doktor çok ameliyata girdim onunla eli iyidir 😊