Bugün trasfer günüm harici 10. Günüm bu sabah test yaptım başta hiç çizgi çıkmadı bende test bozuk diye kenara bıraktım daha sonra baktığımda çift çizgiydi çok şaşırdım 2 gün öncede test yaptım evde tek çizgiydi sizce olmuş olabilir mi kan testi günüme 2 gün var daha bu 2.transferim