Tugce1803 Btldrcn benimde 20 Şubat senin 10.gün olmuş oluyor elinde ovulasyon varsa onunla gebelik bak canım
Btldrcn Tugce1803 ovülasyon kullanmadım canım ben bu ay olmazsam kullanacağım onu sen de var mı hareketlilik yakınmış günlerimiz
Tugce1803 Btldrcn benim adet tarihim 8 Mart canım bakalım ovulasyonla takip ediyorum inşallah kopkoyu kırmızı çift çizgi görürsem gebelik testi öyle yapıcam bugün adetin 24.günü döngüm 30 bir de ateş takibi yapıyorum
Btldrcn Tugce1803 anladım canım bizim de bu ay 4.ayımız olacak olmaZsa bende ovulasyon testine başlayacağım şimdiye kadar kendim takip etmiştim yumurtlama günümü
Nazoliii Btldrcn belkide bebek küçüktür çıkmamıştır bekle sen yine de yoksa da üzülme allah dogru zamanda verir insallah 🤗
Mlssa Btldrcn doğru diyosun ben de aynı durumdaydım ama azıcık sabret bir de kendini sıkma illa olsun olsun diye Rabbim doğru zamanı biliyo ferah tut içini dua et bak o zaman olucak inşallah🥰🙏🏻💕
Btldrcn Mlssa amin inşallah teşekkür ederim 😊ya peki siz özel birşey uyguladınız mı soğan kürü yada ovulasyon testi falan ?
Busragunayy Btldrcn bende de olmuştu tüm kemiklerim sızlıyordu özellikle bacaklarım bakalıö inş istediğin haberi alırsın ❤️🙂 sağlıkla