esralogue öncelikle hayırlı olsun canım,ben de aynı şeyi yaşadım kese varken bebek yoktu sonraki hafta gittim henüz nokta gibi birsey görünüyordu kalp atışını bir-iki saniye dinletti iyi değil dedi deinlemek bebeğe zarar verir adet tarihime göre geç döllenme olmuş deyip tarihimi öne aldı.Bu hafta gittim tam zamanında bir bebek dedi şuan normal seyrinde devam ediyor