prenses34_ Kızlar isim önerilerinizi bekliyorum böyle bilindik değil de kulağa hoş gelen yeni isimlerden koymayı düşünüyorum yardımınıza ihtiyacım var 🤗oğluşlarınızın ismini ne koydunuz yada ne koyacaksınız bana ve diğer anne adaylarına da fikir olsun 🥰
prenses34_ Aloska ayy yok sonunda Han olanları sevmiyorum 🙈😅 ama güzel isimler hangisi gönlünden geçiyorsa onu koy 😊
prenses34_ m2010 ayy evet miran ismini de beğeniyorum ama bu isim daha çok doğu tarafına yakışıyor gibi (kürt ismi) ni andırıyor nedense 😅 Mirza da güzel ama adıyla yaşasinlar inşallah🥰