Lori07 Kızlar merhaba ben Antalya şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum ama doktor olarak memnun kalan yada doğum olarak iyi bir hastane mi bilgisi olan yazabilir mi ?
Silaaaamom2025 Lori07 bende şuan bunu araştırıyorum doğumhaneyi gezdim güzel temizdi oda baya büyüktü ama ebeler doktorlar nasıl olur bilmiyorum inşallah iyi olur 😥
Maya07 Lori07 ah antalyam 🥹🥲 tayinimiz çıkmasaydı orda doğum yapmak istiyordum. Hemşireler doktolar çok iyi odalar süper
636307kp Bende antalya şehir hastanesi de doğum yapmak istiyorum ama doktorları ilgili hiç bi fikrim yok
Lori07 Ya ben yeni gitmeye başladım geçen hafta ki doktorumdan memnun kalmadım ama bana Emine diye bir hocadan söz ettiler diğer ay ona gidicem bende çok kararsızım napıcam 😩
gizemkdogan Ssema07 doğum açısından nasıldı açıkçası ben çok tereddüt ediyorum doğumu özlede mi yapsam diye düşünüyorum hijyen odalar falan nasıldı
Esraaaa6 Lori07 göray çimen iyi bir doktordur neden memnun kalmadınız doğumumu o yaptı ama 9 ay boyunca serhat altınkayaya gittim kesinlikle tavsiye ederim her sorunuzu cevaplar
Lori07 Esraaaa6 teşekkür ederim bir daha ki kontrolüme onu yada Emine denicem ya ben ilk defa gittim memnun kalmadım hiç bişey söylemiyor suratıma dahi bakmadı 2 dk falan sürdü odada durmam
Lori07 Maya07 ya inşallah bulunduğunuz yerde memnun kalacağınız bir yer olur bende şuanlık öyle düşünüyorum bakalım