Havin49_ Ben normalde de kabızlık problemi olan biriydim ama hamile kaldıktan sonra bu sorunum ortadan kalktı çok mutluydum😂ama işte 14. haftada doktor demir ilacı verdi 1 aydır kullanıyorum ve o ilaca başlamamla 4 kilo aldım. Belki de şişkinlik gazdan dolayı tartıda öyle çıkıyorumdur dimi. Son 2 hapım kaldı onu da içmeyeceğim valla patlayacak gibiyim 10 gün kaldı kontrolüme eğer kabızlık devam ederse söylerim doktoruma