Hllsn Bazen bebeğimin hareketlerini hissetmediğimde karnımı dürttüp bastırmak zorunda kalıyorum, hareketlerini hissetmek için, bu bebeğe zarar verir mi?
Herseydenbiktim Hllsn Çok derine bastirmadikca zarar vermez 🎀🐣 Ben karnımı sallıyordum bile hareket hissetmeyince😂
Havin49_ Hllsn yani sağlıklı olsun hareket etmesin 😀😀 Benim oğlum karnımda acayip hareketsizdi yani ultrasında bile pozisyon yakalayamıyorlardı şimdi 14 aylık beş saniye yerimde durmuyor peşinde yoruldum artık😀😀
2812 Hllsn gerek yok buna benim doktorum bebeği bazı pozisyonda görmek isteyip göremeyince bastırıp bebeği incitmeye gerek yok diyor
Hllsn mucizem__ valla uyuyor mu bilmiyorum ama uyuyorsa çok derin uykusu var çünkü parmak uclarimla dokunsam bile asla tepki vermiyor. O zaman o kadar çok korkuyorum ki, kaç kere hastaneye gitmemek için kapıdan döndüm saymadım. Sertçe sürtüp salladigimda bırak beni dermis gibi vuruyor rahatlıyorum 😅🥹
Zeliha_plt38 Havin49_ bu yorumu okurken bile tekme yiyen ben ve 18. Haftadan beri ben burdayım diye gece gündüz durmadan tepinen anne karnındaki oğlum 😂😂
Hllsn Zeliha_plt38 valla benim oğlumda çok hareketli normalde ama bazen uzun süre hareket etmiyor o zaman ehvamlaniyorum işte 🥹
Havin49_ Hllsn doğrudur cnm zaten hafta büyüdükçe onlarında çok hareket edecek yeri kalmıyor demişti doktorum yani endişelenme mesela bir gün hiç hareket etmezse kork bi kere bile hareket yerleri yerleri sıkışık demişti sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Zeliha_plt38 Hllsn babalarının seslerine çok güzel tepki veriyorlar 22. Haftadayım dışarıdaki yüksek sesleri işitmeye başladılar artık
staRmama Hllsn hayır kuzum doktor ultrasonla aşırı bastırmıştı bana detaylıda. Bir kere de hareketlerini hissetmiyorum diye sağlık ocağındaki ebe bastıra bastıra bebeğimi çevirmişti poposunu karnıma yaslamış ayaklarını dış tarafa getirmişti
Papatyaaam1 Hllsn anneyle en önemli bağlardan bırısı bende korktuğum ıcın dürtüyorum ozellıkle gecelerı Benı uyutmadığında bende gündüz onu uyutmuyorum 😂
anneoluyorummm103 Hllsn hiç sanmıyorum detaylıda doktorun karnıma bastırmasını bir görseniz sizde korkmazdınız ama yinede dikkatli olmaktan zarar gelmez 😂
Hllsn kubos_ çocuğu hissettim bölgeye baskı uygulamiyorum böyle boşluk olan yere, çocuğu genelde hafif sarsiyorum. 39+6  son günler biliyorum ama son haftalar zehir gibi geçti ehvamlarım yüzünden. İçeriğini anlatmayayim ama izlediğim bir video yüzünden daha çok korkar oldum.
ylnydgd Bebek suyun içinde, dalgalanma şeklinde hisseder en fazla. Düştüğünüzde bile çoğu zaman bebeklere bir şey olmuyor çünkü o suyun içinde olma sebebi darbelerden korunmak. Uyuyosa uyanır en fazla zarar veremezsiniz mantıken :)