Herkese merhaba dün saat 3 gibi merdivenin bitimine 2 basamak kala ayağım kaydı ve popomun üstüne düştüm kaymadim direkt 2. Basamağa düştüm. Hamileliğim çok yeni betahcg 1000 in altında keseyi bile daha göremedik. Kanama olmadı cok sukur karnimda kramp ve ağrı var ama o her gün oluyordu doktor kanama ve şiddetli ağrı olursa gel dedi çok şükür ikisi de olmadi ama ben korkuyorum agrımdan dolayi lütfen yardım edin