miracsmom_ Sonunda çok şükür iki rakama indik tabi sezaryen ihtimali yüksek olduğu için bu süre biraz daha düşecek bakalım hayırlısıyla kucağıma alsaydım bi🥰🥰
deniz_45 miracsmom_ zaman su gibi geçiyor bende bu postu açarken çok heyecanlıydım şimdi 36 haftalık oldum yolun sonundayım yani
benceyn miracsmom_ aynıyız benimde kızıma kavuşmama son 98 🌸 plesanta aşağıdaydı düzelmezse sezaryen olacağım için biraz daha azalıyor sanırım. Hepimiz vaktinde sağlığıyla evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah 🌸
miracsmom_ deniz_45 Allah sağlıklıca kucağınıza almayı nasip etsin bende çok heyecanlandım ama doğumda yaklaştıkça kaygılarım artıyor 🥰🥰
miracsmom_ benceyn ya amin inşallah aynı durum bende de var benimde aşağıda tam kapatmıyor ama yanda olduğu için hala sezaryen ihtimali yüksek
Efcmm miracsmom_ ay evet ilk zamanlar anlamadım hiç geçen kontrole gittiğimizde doktor dedi şaşırdım sanki daha yeni öğrenmişim gibi geliyo ama son zamanlarda geçmeyecek gibi zorlanmaya başladım artık
miracsmom_ Efcmm evet bir an önce kucağa almak için sabırsızlanıyorsun ama vaktinde de gelmesini istiyorsun🥹🥹