Yineyenidennn ah bende aynı durumdayım çok hızlı alıyorum.80 li hamile kaldım 3 ay 78 düştüm şuan 19+1 81.600 çok korkuyorum boyum zaten kısa. Diyetisyene gittim devlete şunları söyledi; hamur işi yeme, geç saatte yeme, salata bile ölçülü ye bol su iç , yürü. Başka da birsey demedi ya özele de maddi durumum yetersiz bakalım ne olacak halim