Kızlar 3 aylık hamileyim ama ilk günlerden beri özellikle kahvaltı öğününde asla beslenemiyorum her yolu denedim farklı saatlerde yemeye çalıştım farklı şeyler tüketmeye çalıştım ama yok olmuyor yediğim anda hepsi geri çıkıyor. Her gün avokado yumurta peynir şeklinde beslenen kişileri gördükçe hem çok özeniyorum hem çok kötü hissediyorum bebeğime şimdiden yetemiyormuşum hissi hiç gitmiyor. Bebeğim ulstrasonda birkaç gün geride çıkıyor onu bile buna bağlıyorum. Aranızda böyle olan var mı önceden böyle olup çözüm bulabilen var mı bu durum bebeğimin gelişimini çok etkiler mi? 🥺