Zehramom kızlar bugün doktora gittim kontrolüm vardı bu gerilme kasık ağrısı durumunu sordum bebeğin durduğu pozisyondan kaynaklanıyormuş ayaklarıyla kasıklara baskı yaptığı için kaşık ağrım oluyormuş kafasıylada diyaframıma baskı yaptığı içinde karnımın içi acıyomuş batma hissi yaşıyormuşum. Herhangi kötü bir durum yok dedi çok şükür 🙏🏻 Tabi sizdeki durumlarla ne kadar benzer özellik gösterir bilemiyorum sadece durum hakkında bilgi verdim. ☺️