Merhaba kızlar dün 28+5 de doktorum bebeğimin biraz küçük olduğunu söyledi. Plasenta ya da kan akışında bir sorun görmedim ama perinatolojiye bi git sebebi öğrenilsin dedi. Bugün 11 de perinatoloji randevum var. Bebeğim şuan 1080 gram, sizlerde bu durumu yaşayan var mı, nasıl bir süreç izlediniz? Ve erken doğum riskiniz oldu mu?