Mervergun Dün post açmıştım eşim ve çocuğum hasta diye 33 haftalığım demiştim bende yakalandım dünden beri cırcırım bu geceden beri de midem bulanıyor uyutmadı bile sizce hastaneye gitmeli miyim
aynrkrbs33 Mervergun çok geçmiş olsun mide bulantısı ve ishal mi var sadece. Bende de karın ağrısı ve ishal var gece boyu sürdü neden olabilir virüs mü kaptık acaba
akkoyun21 Mervergun doktora gitmende fayda var hem iylesme hızını arttırır hemde şu kaybını dengeye koymak için serum yapma ihtali var erteleme kendini
zeynepckmm Günaydın cnm doktorum bana ishal olduğunda hastaneye gidip serum taktırmam gerektiğini söylemişti sen anlamazsın ama bebek için önemli suyun azalır demişti. Bi hastaneye gidebilirsin
Mervergun aynrkrbs33 karın ağrım da var tabiki acı acı giriyor eşim ve çocuğum hastaydı büyük ihtimalle onlardan geçti dün eczacımız da salgın var diyordu