Kızlar dünden beri hani azda olsa sancım var ve günlerdir nefes darlığı çekiyorum ölecekmiş gibi bugün de bi acile gideyim dedim önce açılmaya baktıklar alttan açılma yok dedi sonra nst orda sancım çıkmış yatış verildi ben yatmak istemiyorum şuan da aman aman bi sancım yok çünkü bişey olursa gelirim ben dedim imza verip çıktım böyle olan var mı doğumum gelmiş olabilir mi ilk gebeliğim anlayamıyorum bir şey