sehertanyeri onu başlayabilirsin tabi ama bence sürekli kan vermek inan sana da zorluk laboratuvar sonuçlar derken onlar da sıkıntı en güzeli bekle sonra direk doktora git 🌸🌸🌸
Ben 4 haftalıkkken öğrendim kan testi bile vermedim sonuçta varsa vardır yoksa yok bekledim 3 hafta direk 7 haftalıkken doktora gittim kadın doğuma ultrasonla baktı bebeği kalp atışını keseyi herşeyi gördük direk kan tahlili verdim Bidaha 13.haftada gittim en rahatı böule bence
Bu arada bak ağrın olur çok fazla kanama olur leken olur onlar farklı direk gideceksin o zaman ama onların dışında beklemek inan en güzeli