Kızlar ben 35+2 günlük hamileyim. Normalde esenler kadın doğumda takipliydim doktorumdan ve hastaneden çokta memnundum ama, doğumu daha kapsamli bı hastanede düşün dediler. Cam sakuraya yonlendiler. Cam sakurayi da çok iyi biliyorum ama mecbur orda doğum yapacağım sanırım.. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?
Yani açıkçası korkuyorum.