35+3 den herkese merhaba🙋🏻♀️ Şöyle birşey okudum ve sizinle paylaşmak istedim..
Hamileliğin çok büyülü bir dönem olduğu söylenir… ama kimse sana sabaha karşı 4’te uyanıp, ağzının Sahra Çölü gibi kupkuru olacağını anlatmaz. Yatakta dönüp durmaktan, sanki çevirme makinesine atılmış bir tavuk gibi rahat bir pozisyon aramaktan bahsetmez. Hele boğazını yakan ateşten ya da yan tarafına yatmana izin vermeyen kalça ağrısından hiç kimse söz etmez.
Ve bu sırada, seni hamile bırakan kişi orada… mışıl mışıl uyuyor, senin sessizce verdiğin gece savaşından tamamen habersiz.
Ama tüm bu yorgunluğun, rahatsızlığın ve hayal kırıklıklarının ortasında hatırlıyorsun: İçinde atan minicik bir kalp var. İşte o kalp, her uykusuz geceye, her ağrıya, her sıkıntıya değiyor. Çünkü bu, sihrin bedeli… çok yakında kollarında tutacağın mucizenin bedeli.