esenkymn Kızlarrr 12. Haftalık gebeyim ne zaman hapşırsam kasığıma ağrı giriyor endişe ediyorum hep bu durumu yaşayan var mı🥹
AslanKayra esenkymn Evet bende yaşıyorum öksürürken hapşırırken bazen ani kalktığımda sanırım bağlar geriliyor çok şiddetli olmadığı sürece sorun ypk diye düşünüyorum ve sürekli devam etmiyorsa ağrı sorun yoktur bence Kasık bölgenizi tutsrak hapşırın
Celestial esenkymn benim de o haftalarda böyle batmam vardı hafif kasığımı tutup eğilerek hapşırıp öksürüyodum. Rahiminiz genişliyor ve bağlarınız gelişiyor o yüzden çok normal inşallah sağlıkla alın kucağınıza
esenkymn AslanKayra sürekli devam etmiyor ama her hapşırmamda şiddetli bir batma oluyor o an sizin kaçıncı hafta
AslanKayra esenkymn Suan 21. Haftadayım 12 deyken oluyordu şuan hala ara ara oluyor ani hareketlerde ama devam etmiyor