Annesininminikkelegi Merhaba arkadaşlar Medıcıne hospıtal e gıden varmı aranızda yasemın hanım mı Nurıye hanım mı daha iyi hangsııne gıdeceğime karar veremedim
Obirx Annesininminikkelegi ben nuriye hanıma gdiyorum memnunum canım yasemin hanımda güler yüzlü ikisine de randewu almak zor