Kelebek671 Sizce doğum haftası geldiği zaman doğumu başlatmak için önerileriniz nedir ? Aksak yürüyüş vs. ??
Zzlyh Kelebek671 37. Haftadan beri hurma ananas spor yürüyüş herşeyi yapıyorum hiç etkisi olmadı. Eve dip bucak temizlik yaptım. Buzluk hazırlığı yaptım buzluğumu doldurdum hiç boş oturmadım anlayacağın ama gel gör ki 39+3 teyiz şuan ve daha gelmeye hiç niyeti yok. Bence biz ne yaparsak yapalım onlar kendi istediği zamanda gelecek.
hayalperest2310 Kelebek671 gelmeyen gelmiyor canım ilk hamileliğimde neler neler yaptım en son suyum geldi de suni sancıyla doğum yapmıştım 40+5 te şimdi de 38+2 yim aşırı baskı ve ağrım var sancım çıkıyor düzenli değil bunda nasıl olacak çok merak ediyorum hurma başından beri yiyorum hiç eksiltmem ananası yeni başladım ne kadar yardımcı onlarda bilemiyorum 5.jattayım en basından beri in çık yapıyorum tüm evi temizledim daha gelişme yok
Meralinmucizesi Zzlyh korunmasız ilişki yapıyor musun denedin mi sancin sonrasında oluyor mu ben çok zorlanıyorum sancı ağrı baskı oluyor sonrasinda
Zzlyh Meralinmucizesi Evet onu da yapıyorum. Göğüs uçlarımı masajla uyarmaya da çalışıyorum, o da doğumu tetikliyor diyorlar çünkü hiç birinin etkisi olmadı. İlişki sonrası kasılma ve sancı oluyor evet ama spor hareketlerinden sonra da oluyor aynı şekilde yorgunluktan falan oluyor galiba biraz dinlenince geçiyor.
Meralinmucizesi Zzlyh bende geçmiyor bu gece 1 den berli sancım var hala kasiliyorum her 15 dk da bir 10 dk bir sancı giriyor baskı yapıyor vajinaya sanki ine batiyor ama gecmiyor
Zzlyh Meralinmucizesi Öyleyse bi doktora görünün bence dinlenince geçmesi gerekiyor çünkü yalancı sancı vs. İse
Ezgi0808 Alman ebenin özel bitki çayı var,instagram @ozgebank bi bakın bence, eşi seyfettin hoca kadın doğum doktoru olduğu için güvenilir bir çaydır
Meralinmucizesi Zzlyh vallahi bilmiyorum yalancı mı doğru mu kesin mi değil mi ama emin olduğum tek bir şey var canımı çok acıdı ve yatmakla geçmiyor sabretmeye çalışıyorum bakalım ne kadar sabırlı olabileceğim Allah hayırlısını versin inşallah
Meralinmucizesi Zzlyh sancım var belden gelen hala sabretmeye çalışıyorum hala bebek hareketli hareket ettikçe sanki rahminden çıkacak gibi hissediyorum cok yoruldum
Meralinmucizesi Zzlyh hala devam ediyor zaten de açılma olması için bekliyorum gitsemde. Birşey degismiycek ordada bekliycem o yüzden en azından sabaha kadar belki acilmam olur
Zzlyh Meralinmucizesi Açılmanızın olmadığını nerden biliyorsunuz ki muayene oldunuz mu belki olmuştur açılma
Dnz_glgnl Meralinmucizesi ilk gebeliğimde aynı şekildeydim gece 3 te 2 cm açıklığım vardı ebe ilk doğum uzun sürer dediği için eve dönüp evde sancı çektim sabah 7 gibi iyice duramaz hale geldim çok umutsuz gittim daha 4 5 cm bile olmamıştır diye ebe muayene etti dedim epidural takın açıklığım yeteri kadar olduysa ne epidurali doğuruyorsun tam açıklık dedi o kadar hızlı ilerlemesine herkes şaşırdı siz yinede çok sıklaştıysa gidin brn nerdeyse evde doğuracakmışım
Meralinmucizesi Dnz_glgnl şu anda takipteyim 10 dk ya bir sancı 3 dk 5 doya bir de kasılma var bakalım bende düşünüyorum