Anonimmmmmmmmmmmmmmm Bebegim 3 bucuk aylik. Su an şehir dışındayız 3 gumdur ishal. Günde 3 4 kere yapiyor ama su gibi ve kokulu. Su an doktor arastiriyorum. Bu neden olur cok tedirginim doktor gidene kadar icim içimi yiyor
dedimolabilirrr Anonimmmmmmmmmmmmmmm mama vs değiştirdiniz mi ya da emziriyorsan belki senin yediğin bişey dokundu? Ama benim oğlum mama takviyesi almaya başlayınca hep ishaldi
Pamugunanesi Anonimmmmmmmmmmmmmmm kusma var mı yeşil ve kötü kaka rota virüsü olabilir bir de dinmeyen ateş
Anonimmmmmmmmmmmmmmm dedimolabilirrr maalesef emziremiyorum. Mama değişimi de olmadı. Su gibi yesilimsi olunca cok korktum
dedimolabilirrr Anonimmmmmmmmmmmmmmm yeşil kaka normaldi ya mamadan oluyordu bizim hep. Ama yine de için rahat etmiyorsa bir doktora gidin baktırın