Meralinmucizesi deniz_45 37+5 buralara ugramayin derim hahaha şaka bı yana ama çok zor bir donemdeyim her an doğum başlaya bilir belim kasık pelvik bacak ağrım baskı çok karnım indi aşağı o da yurumemi zorlastoriyor kendimi panda gibi hissediyorum ne sağ ne sol yapabiliyorum baya zor ağrılar inanılmaz kasılmalar var uyku bir aydır uğramıyor günün 24 saatinin 2 saati uyku sadece diğer 20 22 saati ise hayalet gibi evde
erikarpuz Meralinmucizesi masallah diyim benim de tam tersi aşırı uykum geliyor normal mi bilmiyorum zaten 8-9 saat uyuyorum tuvalete gözlerim kapalı kalkıyorum geri hemen uyuyorum bu uyku bebek doğunca da devam ederse yandım aklımda bu ara sadece o var ya uyuya kalırsam ya duymazsam 😭 sadece biraz kemik agrıları var o kadar da olur herhalde
deniz_45 Bebeğim çok aşağıda buda aşırı baskı yapıp sık idrara çıkmama sebep oluyo nefes darlığı kemik agrısı ayaklarda ellerde aşırı ödem of saymakla bitmez
Meralinmucizesi erikarpuz maşallah diyelim vallahi öyle uyumak hasret kaldım ben bir aydır zaten uyku yoktur bana ya ayağım yanıyordu ya elim ama şu iki haftadır sancilar ağrılar bitirdi sağlıkla gelsin bebislerimz
erikarpuz deniz_45 amin inşallah sizin de ☺️ aynı günmüşüz sezaryendi sanki sizin dimi günü belli oldu mu
Meralinmucizesi erikarpuz ben artık sezeriyan ya da normal demiyorum hayırlısıyla kucağıma alayım da başka birşey istemiyorum
1903kartalice 35+4 teyim geceleri tuvalete gidiyorum hayvan gibi susuyorum su iciyorum yine tuvaletim geliyo cildiricam Zaten sırt ve alt bacak agrisini saymiyorum bile Sezeryan istiyorum doktor tutabildigimiz kadar icerde tutalim diyor cjckx Al kardesim al ya
Melos02 Benden de merhaba 36+ 5 :) işyerinde son 2 günüm iple çekiyorum sabahları işe geldiğimde mide yanmam oluyor evdeyken hiç sorun yok çok tuhaf :)) 40a kadar devam ama geceleri terlemeler felan başladı sağ sol dönerken canımdan can gidiyor 😄