siinemyy Kızlar selam, hamile olduğumu dün gece acilde beta 25 ile öğrendim. Yarın doktora mı gitmeliyim gitsem kese görünür mü? yoksa sağlık ocağında bir kan verip yükselişe mi baktırmalıyım
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI siinemyy hayırlı olsun tebrik ederim 🥰 şuan kese gözükmez 1500 2000lerde gözükür kese şuan artış takip edin iki günde bir ama aynı yerde ve aynı saatte verin