Minigimm12 Kızlar 13 haftalık gebeyim genelde hamile kalmadan önce mide agrisi olmazdı sin zamanlarda çok fazla mide agrim var kusmayı zaten saymıyorum bile ne yapabilirim başına gelen var mi ?
Hnfvndk Minigimm12 uff bende de var bzde 13teyz bende post acmıstm 33 haftalık 30 haftalık hamısler yazmıstı bızde hala devam edıyo dıyr. Mıde yanma agrı gbı bı hıs. Ben gececel dye beklemeyı braktm ama ınsallah gecer 🤷♀️
Serraaa Ben cok cektim hala daha cekiyorum git gide artıyor rennie duo içebilirsin sakıncası yok ben resmen şişeyi dikliyorum baska care yok