10 Eylül de muyaneye gitmiştim ve doktorum bazı testler istedi 10 gün içinde yaptır gel dedi ama ben devlette yaptırdım bugun 24 eylüle randevu bulabilmistim sonuclarim yarın çıkıyor doktoruma gidip hemen gostermeli miyim 10 gün içinde sonuçlarla gitseydim ücret ödemicektim ama şimdi gidersem ücret ödemem lazım esimde bekle ay başı geldi zaten kendimizi sıkmaya gerek yok maaşı alalim gideriz hem cinsiyetini de öğreniriz diyor sizce eşimin dediği gibi mi yapmaliyim yoksa sonuçları hemen göstermelimiyim ona göre randevu alicam