gulnar500 transfer olduğum günden beri kasıklarımda sancı var. Dün özellikle aşırı şiddetlenmişti. Anlıyorsunuz aslında, ağrı çok farklı. Daha önce yaşadığım sancılara benzemiyordu. Kanama olmasını istemiyoruz dedi doktorum en çok. Öyle bir durumda olası budur en fazla bence. İçinizi ferah tutun. Ben öyle şeyler hiç düşünmedim.