msskrkss Dilek Tutar hoca yaptı. Çok şükür memnunun. . Sadece bir hemşire miydi ebe miydi emin değilim gıcık birine denk geldik.Onun dışında herşey çok güzeldi benim için.Benim eşim hasrane personeli olduğu için rahatça girip çıktı. Fakat normalde eşler sadece ziyaret saatlerinde girebiliyor diye biliyorum