Kızlar 16+4 haftalık gebeyim bugün perinotolojiye gittim doktor çok detaylı baktı ama alttan da bakmak istedi zararı olmaz dedi çift rahimli olduğum için,serviks ağzı da mı çift ona bakmak istedi çok şükür bir sıkıntı görmedi tek gördü ama bugün kasıklarım belim ağrıyor alttan baktırdığıma pişman oldum bir şey olmaz demi böyle bir rahatsızlık hissi var korkuyorum zaten riskli bir gebelik geçiriyorum