eskus Kızlar 16 haftalığım hala uyku problemim devam ediyor sürekli uyuyorum bu haftalarda hala normal mi sizler nasılsınız? Özellikle yemekten sonra hemen uykum geliyor sıkıldım artık😭
tatlibebegim_ eskus benimde aklıma direk şeker geldi bende şeker vardı yemekten sonra aşırı uyku isteği ve bi mayışma geliyodu😂
eskus HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ay bilmiyorum kii en son 10. Haftada yaptırdım testi açlık şekeri normaldi 😭 hangi değere baktırmam gerekk gebelik şekeri sanırım 24. Haftadamı ne oluyormuş demi
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI eskus doktora danışman iyi olur şuan açlık tokluk bakar 3 aylık şeker bakar eğer sorun varsa diyet uygulatır canım şeker yüklemesi erken dönemde yapar mı bilmiyorum
tatlibebegim_ eskus evde ölçüm yapıyor musun yediklerine dikkat et şeker sadece tatlıda çıkmıyor patates havuç bezelye hamur işi vs de çıkarıyor ölçüm aleti alabilirsiniz yedikten 1 saat sonra ölçün anlarsınız şekerinizin olup olmadığını
eskus HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI 2 hafta daha beklesem sorun olurmu ki rutin testler istemişti doktorum şeker olsa bile bebeğe bişey olurmu ay çok korktum şuan
eskus tatlibebegim_ başlarda çok dikkat ediyordum ama şimdi hep canım patates böyle hamur işi istiyor abartmıyorum ama anlamadım ay belkide yoktur yaaa inşallah yani:( sağolun
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI eskus bekleyebilirsin istersen ama şeker ölçüm cihazı da alabilirsin imkanın varsa ben cihazla bazen takip ediyordum yemekten önce ölçüm sonra ağzıma ilk lokma attığımdan itibaren 1 saat sonra ölçüm yapıyordum
Bumah eskus yok kız inanma ben gebeliğin başından beri uyluya düştüm inan işe güce zor gittim herkezde farklı bence