Kızlar 18 eylul denedım ben sonrakı günler de devam ettık tabi neyse 23 eylün ilişkiden sonra bembeyaz peynır gibi akıntım oldu ve alt karnım ara ara adet sancısı vuruyor benım pepap uyugulama yumurtlama 16 diyor biz öğün yapmadık rahatsızdım aman bu ay da olmazsa olmaz kaçırdık dedim ıkı gün sonra ıyı oldum tutarsa tutar dıye denedık ama sizce ?