Kızlar 4 gündür erken gebelik testi yapıyorum. Hepsinde bir çizgi var az da olsa. Son yaptığımı kenara bırakmıştım ilk başta yoktu akşam üzeri baktım çizgi belirmiş. 4 gündür yaptıklarımin hepsi kuruma çizgisi olabilir mi ? Kenara bıraktığımız her test negatifse bile sonradan çizgi çıkıyor mu ?? Testinin markası prodoctor bu arada