haticecankut Kızlar bugün doktora gittim doktor bana yaşın geçmeden hemen tüp bebeğe başla dedi… pco var bende.. yaşım 28 biraz moralim bozuldu sanırsam sabahtan beri başım ağrıyor
Halime34 haticecankut bende de vardı 3 sene olmayınca aşılama vs herseyi denedim tabi bu süre zarfında olmadı en son tüp bebek denedik ilk denemde tuttu çok şükür 31 haftalık oldu yaşımda 28
3boysmom haticecankut bende pcosluyum ve aynı yaştayız. dış gebelikten dolayı sol tüpümde alınmıştı 2 yıl önce. şimdi ikizlerime hamileyim. umudunu kaybetme bence yaşın çok değil ki. hormon testlerin vs nasıl. amh baktırdın mı canım?
Kelebekkkk34 haticecankut Yumurta büyütme ilaçları yumurta takibi yapıldı mı ki direkt tüp bebek dedi? Tüp bebek en son çare, tüp bebekten önce kaç tane seçenek var onları denetmesi lazımdı
321duru123 Pcos la 3 gebelik yaşadım engel değil ama biraz sabır ve zaman alan bir sendrom Allah gönlüne göre versin insaAllah
haticecankut 3boysmom amh 3.84 e kadar düştü bundan üç ay önce doğum kontrolle adetim düzene sokuldu ilaçla sözde ilacı bıraktım yine 50günde bir oldu
haticecankut Kelebekkkk34 ben araştırdım bazen yumurta çatlatma aşılama uzun süreç direk tüp bebek yapın dediler bi kaç hastaneye daha gitmiştim
Kelebekkkk34 haticecankut pcoslular bu yöntemlerle çok rahat gebe kalabiliyolar uzun süreç dediğiniz adet olunca gitceksiniz 5 gün ilaç kullanıcaksınız bu kadar yani 1 kere deneseniz 1 ay uzamış olcak.