Deletedmom_584 bende pcos luyum canım ama diyetisyene felan gitmedim aslında her şey sende bitiyor yani kafada ben kafaya koymuştum zayıflamayı o yüzden günde 2 öğün yiyordum sabah ekmek yiyorsam akşam ekmek asla yemiyordum ve akşamları 6 dan sonra da bişey yemiyordum çok acıksam bile kuruyemiş tarzı bastırıyordum ki bana göre de işe yaradı zayıfladım max 2-3 kğ verdim ve bence onun bile pcos da etkisi büyük ve şu an da hamileyim çok şükür rabbim olmayana da nasip etsin ha bide çok kafana takma ben hiç ummadığım anda öğrendim gebeliği