Asel2642 Kizlar gogsumun alt tarafı yani karnımin üst bölgesi çok ağrıyor sis gibi de duruyor aranızda aynısı olan varmi
annelikyolculugumm Sürekli mi oluyor ara ara mı? Benim 27.haftada bebek dönmüştü o zamandan sonra ayaklarıyla baskı yapığı için sürekli kaburga ağrısı çekiyorum 🥴😁 sizinki de öyle olabilir kontrole gidince doktor söyler pozisyonuna göre normal olup olmadığını