Biranneadayi4 Bu ay kimyasal gebelik geçirdim doktor 3 ay kullan demişti bu ay tekrar kullanmaya başladım doktora gitmedim acaba bsy olur mu yoksa etkisi olumlu olur mu pcos um var
Biranneadayi4 papatya055_ öncesinde vermişti 3 ay kullandı diye bu ay kimyasal gebelik geçirdim ilk ay kimyasal oldu yani smdi ikinci aya gectim