@azra19 yaotım kuzum iki gündür yapıyorum burdaki eczanede nimo erken gebelik testi var ondan aldım yaptım dün yaptıgım kuruma çizgisi gibiydi ama 10 nın içinde belirdi bugün tekrar yaptım yapar yapmaz cıktı ama fotografta hiç belli olmuyor efektli belli oluyor sonra dedim batı bekliyim olmassam bi kan tahlili veririm hayırlısı bakalım ovilasyonda hiç denemedim elimde de hiç kalmadı şansa