dilnvr Öğlen test yapmıştım ilk 5 dakikada çok silik bir çizgi vardı dışarı çıkmıştım şimdi geldim baktım çizgi bu şekilde sizce kuruma çizgisimidir 1. !
42havvanur dilnvr canim foruma girdiginde sol ust tarafta 3 cizgi var ya orda resim ekle var ordan indirip kopyala yapistir yap buraya
fatime017 dilnvr eğer yapar tapmaz 2ci cizgiyi gördüyseniz hamilelik. Amma üzerinden bir kaç saat geçtiyse muhtemelen buhar çizgisi. Ben de hamileliyimi Boyle ogrenmistim. Hayirlisi olsun
emine717_ dilnvr prodoctor kuruma çizgisi veriyor malesef ilk 5 dk içinde çıktıysa o zaman gebelik vardır yerin testi tekrarlat misin canım birde bat ne zmaandi