Mucizemyoldaaa_ Kızlar 39 haftalık olduk göğsümün hemen altında karnımın üstünde uyuşma hissi ve ağrı var sizlerde de var mı acaba?
Tuggcea Mucizemyoldaaa_ ben de 39 um öyle bi uyuşma yaşamadım, başka belirtim de yok gerçi😂 sizin var mı belirtileriniz
yldzmtlu Mucizemyoldaaa_ benimde sol elimde aşırı uyuşma var bazen kolumdan asagiya hissetmiyorum 29 haftaligim zaten bende sinir sıkışması da vardı o mu tetikliyor diye düşündüm doktoruma sordum hamilelikte uyuşmayan olabiliyor dedi
Mucizemyoldaaa_ Tuggcea sırt,bel ve iç bacak bazen alt karın kasık ağrılarım oluyor yürümekte zorlanıyorum iyiden iyiye😬
Mucizemyoldaaa_ yldzmtlu son zamanlarda bende de var ya hiç olmazdı hep sola yatmaktan sanırım öyle olunca bi iki dk sırt üstü uzanıyorum sağıma dönüp yatıyorum