Kızlar merhaba. Bugün 32+1 de doktorumdan işyeri için çalışabilir raporu aldım. 37. Haftaya dek diyelim ki bikaç gün istirahat etmem gerekti ve rapor aldım doktorum o zaman çalışabilir raporumun bozulacağını ve tamamen doğum iznine ayrılmam gerektiğini söyledi. İşyerinde bikaç arkadaşım 2 günlük raporun SGK ya bildirilmediğini ve rapor alabildiğini söylemişti. Böyle yapan var mı?