Gamzelikra BeyzaNurKrc tahmini his ya doktor degiliz iste bence sence oyle icine dogdugu gibi yorumluyosun 😊🙏
BeyzaNurKrc aysemine25 annemin beni dünyaya getirdiği tarihe baktım cin takvimine göre erkek olmam gerekiyo 😂
Mrvplt Bu cinsiyet konusu biraz karışık oluyor 12+4 ken %90 kız dedi sonra başka doktor da kız dedi 13+ 4 ken kendi doktorum renkli ultursnla baktı erkek dedi icimde kalmasın dedim başka doktora gittim oda erkek dedi iki doktor kız iki doktor erkel dedi hepsi de özel hepside çok iyi doktor neye inanacagımı şaşırdım bende