Bat 23 dü ama nerdeyse hiç regl belirtim yok 4gündür ilk kahverengi başlayıp sonra pembe bi lekelenmem vardı bugün beyaza döndü normalde 28-30 sürer döngüm geçen ay 33 sürdü acaba yine mi geciktim diyorum ama lekelenme kafamı karıştırdı 1 haftalığına köye gelmiştim test de yok ne yapacağımı bilmiyorum