Yogurtlupilav Hzltpl Kızımın adı “Laren” çok duymaya başladım son günlerde 😊 ben beğendim “Aden Laren” i de.
Cat98 Hzltpl sadece aden olsa daha hoş olabilir çünkü böyle çok zorlama görünüyor tam karar veremediyseniz bence bu isimler tek kullanılsa daha iyi
kalbiminpariltisi Hzltpl abla gerçekten sadece soruyorum Aden laren sence olur mu skfkdkf Aden laren ne allahsen tekerleme gibi
Daisyy000 Hzltpl Sadece Aden veya sadece Laren… 2li çok karışık ve ağır olmuş bence. Yeni tarz 2 isim olunca kulağıma hoş gelmiyor,Esila Erva gibi. (Tabi bu benim fikrim)