Kızlar merhaba şu an 21+3 üz ama ben bebeğimin hareketini hissedemiyorum normal mi bu durum. Gün içinde çalıştığım için baya hareketliyim belki hissetmemem normal ama akşamları da hissetmiyorum. Hemde ilk hamileliğim nasıl bir his bu tam olarak bunu da bilemediğim için hissetmiyorum diyorum. Varsa bilginiz yardımcı olur musunuz