Kızlar son üç gecedir sadece akşamları oluyor bir de bugün gündüz öğlen oldu ama o kısa sürmüştü akşamları inanılmaz uzun sürüyor rahimde onun çıkacağı yer o kadar acıyor ki yani çivi batıyor muş gibi ya da bir anda bir baskı oluyor çok şiddetli sonra bebek rahime giriyor orada sürekli vuruyor çok kötü Bir sancı oluyor ve uzun bir süre gitmiyor o kadar çok burkuyor ki anlatamam sanki adet oluyormuşum gibi rahmin sökülüyormuş gibi bu akşam belime de vurdu ağrısı böyle yaşayan var mı acaba hiç aranızda